Splošni pogoji poslovanja Diamantna Zemlja
...
Splošni pogoji poslovanja in uporabe spletne strani Diamantna Zemlja (www.diamantnazemlja.si), ki je v lasti podjetja Living Love SAS, 4 la Taupe, 56140 Reminiac, Francija (v nadaljevanju podjetje), so sestavljeni v skladu Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1). Obravnavajo delovanje podjetja, ter poslovni odnos med kupci artiklov podjetja in uporabniki storitev spletne strani Diamantna Zemlja (v nadaljevanju: kupci).
Podatki podjetja
Living Love SAS
4 la Taupe
56140 Reminiac
FR-Francija
...
Kontakti
Informacije o storitvah podjetja, izdelkih, naročilih, dostavi in reklamacijah:
Elektronski naslov: info@diamantazemlja
Telefon: +33 7 69 95 57 96
...
...
Ponudba artiklov in cene
Zaradi dinamične narave poslovanja se ponudbe in cenik na spletni strani podjetja pogosto spreminjajo. Vse cene vsebujejo DDV.
...
Naročilo in cene
Kupec izdelek naroči v spletni trgovini Diamantna Zemlja preko nakupne košarice. Stroški pakiranja in dostave se obračunajo naknadno in so odvisni od države naslova, na katerega se izdelek pošlje, ter od količine izdelkov v nakupni košarici.
Kupoprodajna pogodba med podjetjem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za podjetje, kot za kupca.
Veljavnost ponudbe je 8 dni. Če naročnik v tem času ne nakaže znesek plačila na bančni račun podjetja, le-ta odstopi od pogodbe.
Ponudnik mora v tem roku prejeti na svoj TRR celoten znesek, naveden na ponudbi.
Kupoprodajna pogodba (t.j. potrditveno elektronsko sporočilo kupca) je v elektronski obliki shranjena na strežnikih podjetja. Na podlagi te pogodbe podjetje izstavi kupcu račun preko elektronske pošte.
Nakup in kupoprodajna pogodba sta v slovenskem jeziku.
...
Načini plačila/dostave
Diamantna Zemlja omogoča naslednje načine plačila:
Z bančno kartico (stripe)
S Paypalom na račun podjetja
Z bančni trr nakazilom
Naročene izdelke podjetju kupcu pošlje preko pogodbenih distributerjev na naslov, ki ga je kupec navedel kot naslov za pošiljanje.
V primeru, da je kupec iz Slovenije, poštnina pa presega 30€, se lahko kupec preko e-maila dogovori za osebni prevzem, če je to izvedljivo.
...
Pravica do odstopa
Kupec (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo izdelek za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema izdelkov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema izdelkov.
Odstop od pogodbe kupec sporoči na e-naslov Diamantne Zemlje: info@diamantazemlja.
Vrnitev prejetih izdelkov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Kupec vrne izdelke po pošti ali osebno po predhodnem dogovoru preko e-naslova katarina@livinglove.lv na naslov:
Kupec mora izdelek vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.
Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila izdelkov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Izdelek je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema blaga, ki je predmet odstopa od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!
....
Garancija za pomanjkljivosti in napake
Izdelki so pomanjkljivi, če ne ustrezajo tehničnim standardom. Kupec mora očitne napake dobavljenega blaga, opazne brez posebne pozornosti, uveljaviti najkasneje dva tedna (14 dni) po prejemu. Kasneje očitnih napak ni več mogoče uveljavljati. V primeru upravičene reklamacije ima kupec pravico do nadomestne nabave, ali, kadar to ni mogoče, ima pravico zahtevati razveljavitev pogodbe.
...
Varovanje osebnih podatkov
Podjetje se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnikov/kupcev v skladu z ZVOP-1 in v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016.
Vse podrobne informacije o obdelavi osebnih podatkov lahko najdete TUKAJ
...
Komunikacija
Podjetje z uporabniki/kupci stopa v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik/kupec izrecno ne nasprotuje in v skladu z ZEKom-1.
....
Pritožbe in spori
Podjetje Living Love spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Morebitne pritožbe kupcev v zvezi s ponudbami spletne trgovine Diamantna Zemlja podjetja Living Love SAS obravnava administrativni oddelek na info@diamantazemlja.
Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Podjetje je dolžno varovati podatke pritožnika in jih ne razkrivati tretjim osebam, razen na izrecno željo pritožnika.
Podjetje se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si podjetje prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
V primeru izvensodnega reševanja potrošniškega spora, kupec lahko uporabi tudi platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS), ki je dostopna na https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL
....
Odveza odgovornosti
Vsi uporabniki vso objavljeno vsebino uporabljajo na lastno odgovornost.
Podjetje Living Love si pridržuje pravico do sprememb pogojev poslovanja preko spletne trgovine Diamantna Zemlja kadarkoli, kakorkoli in brez predhodnega opozorila.
..
Zadnja objava splošnih pogojev: marec 2023